CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

1ος ΜΗΝΑΣ

  Καλα η ευκολια του τεστ που καναμε για να μαθουμε τα ευχαριστα αλλα τωρα ηρθε η ωρα να παμε και στη γιατρο! Εκλεισα ραντεβου λοιπον να παμε να το δουμε αν ειναι ολα καλα και να επιβεβαιωσουμε πιο επισημα ακομη την εγκυμοσυνη.
 Ειχα να δω τη γιατρο μου απο τη 2η γεννα μου. Απαραδεκτο ε? Μπηκαμε λοιπον και μετα απο λιγο με πηγε μεσα γιανα μου κανει τον πρωτο μου υπερυχο κολπικα. Ολα καλα ειπε απο την αποψη εγκυμοσυνης. Υπηρχε ενας σακος, (ευτυχως γιατι... με τιποτα ναχα διδυμα!) ο σακος ηταν οκ μεσα στη μητρα, και ημουν στην 6η βδομαδα εγκυμοσυνης. Ειδε ομως και κατι αλλο που την εκανε να με ρωτησει αν ειδα καθολου αιμα.. εγω απαντησα πως ''οχι'' και μου ειπε πως ισως να δω και να μη τρομαξω. Υπηρχε μια μικρη αποκολληση πλακουντα  που στο σταδιο της δεν ηταν κατι τραγικο αλλα οπως μας ειπε πριν θελει πολυ ξεκουραση και να μη κανω τιποτα για να την διωξουμε.
Μου φανηκε πολυ παραξενο οχι μονο εμενα αλλα και τον Πανο γιατι στις αλλες μου εγκυμοσυνες χορευα και ανεβαινα στη μηχανη χωρις προβλημα. Η αιτια της αποκολλησης δεν ειναι κατι σιγκεκριμενο αλλα κατα τη δικια μου γνωμη πιστευω πως ισως να ευθυνετε η πολυ εντονη κουραση που περασα τις τελευταιες μερες λιγο πριν κανω τεστ, που ηταν και οι μερες που δημιουργητε ο πλακουντας, αλλα ποιος ξερει.. οπως και ναχει μου εδωσε ενα χαπακι προγεστερωνης να παιρνω 3 φορες την μερα και θα με εξεταζε παλι σε 10 μερες.
 Στις επομενες μερες εννοητε δεν εκανα τιποτα στο σπιτι αλλα και να ηθελα δηλαδη δε μαφηνε κανεις να κουνηθω. σε'κεινο το διαστημα για κακη μου τυχη κολησα μια γριπη απο τα μικρα. Ειχα πααραα πολυ βηχα και πυρετο. Επι 3 μερες απλα εβηχα τοσο -ου νομιζα εχουν μελανιασει τα πλευρα μου απτο ζορι και πονουσα. Ολο αυτο μας ανησυχουσε και για την εγκυμοσυνη γιατι οσο ναναι με τον βηχα ζοριζα το σωμα μου.Τελικα πηρα ενα φυτικο σιροπακι και αρχισα σταδιακα να συνερχομαι.
 Μετα απο λιγες μερες ειχα την 2η εξεταση με τη γιατρο μου. Η εγκυμοσυνη προχωρουσε κανονικα αλλα η αποκολληση υπηρχε ακομα. Δε χειροτερεψε αλλα και δεν εδειξε να καλητερευει κατι που ηταν αναμενομενο με τοσο βηχα που δε βοηθησε καθολου την κατασταση.Ευτυχως ηταν καλο σημαδι που δεν ειχα δει καθολου αιμα ολο το διαστημα που περασε. Σινεχιζω το χαπακι και τη ξεκουραση και θα ξαναπαω σε 10μερες παλι..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.