CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

9oς ΜΗΝΑΣ!

 Απιστευτο!!!! Και ομως εφτασα στον τελευταιο μηνα της εγκυμοσυνης μου! Τα συναισθηματα πλεον πλημυριζουν και ειναι αναμεικτα. Αποτη μια εχω την γνωστη ανησυχια και αγωνια να εξελιχθουν ολα καλα με το μωρο και μενα. Απο την αλλη εχω αγωνια να δω επιτελους το πλασματακι που με κλοτσαει συνεχως,και τελος εχω καιτο αισθημα του ''κατι που τελειωνει''. Οχι μονο η εγκυμοσυνη αλλα επειδη λεω οτι θα σταματησω τωρα στο 3ο αρα ειναι η τελευταια φορα που βιωνω μια εγκυμοσυνη..
 Η κοιλια μου πια εχει κατεβει αρκετα και εγινε μυτερη. το μωρο αποτι καταλαβαινω ειναι στη γνωστη θεση μετο κεφαλακι κατω.Οι συσπασουλες συνεχιζοντε εντατικα καιγω υποτιθεται οτι προσπαθω να ξεκουραζομαι. Απλα αλλαξα τους ρυθμους μου οχι κατι αλλο. Ουτε και ειμαι ακινητη γιατι δεθελω να το παρατηνω και πολυ. Θελω να το προκαλεσω και λιγο το μωρο απλα ναναι στο σωστο χρονο..
Ολα ειναι ετοιμα! Η βαλιτσα με τα πραγματακια μας, τα ρουχαλακια, τα καλλυντικα του, μονο παμπερς δε πηραμε γιατι σκεφτηκα να δουμε ποσο θα γεννηθει και μετα να παρουμε το αναλογο νουμερο πανας. Οσο για τα μπεμπε πραγματα κρεβατακια πορτμπεμπε αποστειρωτες κτλ θα πιασουν αυριο θεση μεσα στο σπιτι. Ο καιρος λιγο μας τα χαλαει αλλα ελπιζω ναμη πιασουν παγωνιες ακομα.
 Σε 2μερες εχω ραντεβου παλι ναδουμε το μωρο. Ελπιζω ναναι ολα καλα. Αυτο που με νοιζει ειναι ναχει βαλει ενα καλο βαρος ωστε ναμαι ησυχη και τωρα να γεννηθει να γλιτωσει τη θερμοκοιτηδα.
 Οταν γυρισω απτη γιατρο θα ερθω να πω τα νεα μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.