CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

8oς ΜΗΝΑΣ

Φτασαμε πια στο τελικο σταδιο!!! Απο δω και μετα μετραμε αντιστροφα!Αυτος ο μηνας ειναι ο μηνας προετοιμασιας σωματικα, ψυχολογικα αλλα και πρακτικα.
Τα αισθηματα μου ειναι τοσα πολλα που θα γραφω ως αυριο. Η αισθηση ενος καινουργιου ατομου στην οικογενεια!!Η αισθηση ενος μωρου στην οικογενεια! Η αισθηση επισης που βλεπω στα μικρα και η σιγκινητικη αντιδραση τους για το αδερφακι που ερχετε!
Προσπαθω να ζω εντονα την καθε μερα εγκυμοσυνης μου! Την ζω λες και ειναι η πρωτη! με πολυ ενθουσιασμο και λαχταρα! Απο τη μια θελω να μην τελειωσει γιατι μεσα μου λεω πως θαναι η τελευταια μου εγκυμοσυνη, (ελπιζω) και απο την αλλη θελω να τελειωσει γιατι ανηπομονω να βγει το σπορακι μας να το παρω αγκαλιτσα!Παντως αυτον τον μηνα ταλαιπωρηθυηκα η αληθεια παρα πολυ. Εχει τρομερη ζεστη χειροτερη απτο καλοκαιρι. υποχρεωσεις πολλες. δουλειες πολλες με το σπιτι. τα μικρα αρχισαν σχολειο και ειμαι πανω κατω. οποτε...
το καλο ειναι οτι αρχισαν συσπασουλες! καθε μερα σιγουρα 1-2. Μπορει και παραπανω αν ειμαι κουρασμενη. Καλο το λεω γιατι θελω να βγει μονο του αλλιως θελει λιγο προσοχη..
Εκανα προχθες και το καρδιοτογραφημα και την εξεταση doppler! ολα κυλανε τελεια! ο μικρος μεγαλωσε! εχει φτασει σε 20 μερες τα 2 κιλα!!!Κανα κιλακι ακομα υποθετω στον 9ο μια χαρα θαναι.
μη μας βγει και κανενα μεγαλο μωρο! Νορμαλ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.