CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

5ος ΜΗΝΑΣ

Το πως περναει ο καιρος ουτε το καταλαβαινω. εφτασα στον 5ο μηνα και καθεμερα πια ολο και πιο πολυ νιωθω το μωρακι μου στην κοιλιτσα! Ενα θεματακι που αντιμετωπιζω αυτο τον μηνα ειναι η εμφανιση προβληματος με τον θυροειδη μου. Στις εξετασεις αιματος που ειχα κανει βγηκαν λιγο παραξενα τα νουμερα και απο κει ξεκινησα να χω τρεξιματα. Μια υπερυχο μια σε ενδοκρινολογο κοκ. Τελικα εχω υποθυροειδισμο και σημερα μου ειπε ο γιατρος οτι εχω θυροειδιτιδα. Με ανησυχει λιγακι αυτο αλλα προσπαθω να μη το σκεφτομαι. Επισης νευριαζω γιατι αποτι καταλαβα θατο εχω για παντα αυτο.Τουλαχιστον να προλαβω να μη παει στο μωρο. Αχχ το νινι μας! Στο τελος του μηνα ειχα και το υπερυχο Β επιπεδου!(μεγαλο υπερυχο) Ολα ειναι τελεια μετο μωρακι και μεγαλωνουμε αψογα. Και το νεο ειναι πως ΝΑΙ!!!! ΕΙΝΑΙ ΑΓΟΡΙ!!!! ενας ακομη πριγκιπας! Ο προσεχως Κωνσταντινος! Πηγαμε να τον βγαλουμε και σε 3D αλλα που! στραβωσε το ατιμο και δεν ελεγε να κατσει σεκαλη θεση. Το ειδα λιγακι αλλα δε το βγαλαμε φωτο. στεναχωρεθηκα λιγακι αλλα τι να κανουμε.. μια και καλη θα το δουμε ζωντανα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.